2024年10月13日星期日

一頁網誌 2024.10


👉華娃【芸娘 1974】(歌詞MV)(HD)(作曲:顧嘉煇)(填詞:葉紹德)
良緣世上難求,生生世世並頭。
漫漫歲月相廝守,與君共享春日秀。

情詞唱和樓頭,詩中愛意綢繆。
墨磨滿硯詩數首,愛深義厚紙上透。

鑄就百世恩,白頭共君守。
望天庇佑,賜福綿綿,願我家親老壽千秋。

良緣世上難求,生生世世無愁。
任憑地闊天高,載不住恩義厚。



👉18 鄭君綿 + 梅芬 香港靚女多 1975
(男)全香港靚女多。
(女)乜野話,你講香港靚女多呀?
(男)係呀。
(女)咁大概會點嘅情形,我望你形容下,指點我。
(男)好呀,嗱沿中環路過,好多靚過鬼火,更風騷淺笑拋送秋波,轉咗入去上環,個一邊靚女亦算多......
(女)原來香港咁多靚女嘅。
多美女,駛乜野纏住我。
我知你,花心薄倖更口多。
記否求我、追我、呃我、冤我、跪我,被你冤到心軟將你識錯。
(男)哀懇嬌妻你原諒我。
(女)不必播。
(男)你誤會。
(女)點聽得錯。
(男)悔恨氣親你惹大禍。
(女)你不用關心我。
(男)我必要認翻錯。
(女)你響處悶親我,你所為真不妥。
(男)我響處認錯。
(女)不要認錯。
(男)我以後以後信得過。
(女)喂出便有0甘多靚
(男)點及老婆。
(女)你情人千百萬。
(男)我單愛妻一個。
(女)倘作負心漢。
(男)你可以打番我。
(女)你話全香港嘅靚女多。
(男)完全未有及得你,真系關心我
(女)你睇下全香港嘅靚女多,喂個邊望下又一個。
(男)我唔願再睇囉。
(合唱)喂兩家當初結咗婚,白首兩家要諧和,誤會難免會出差錯。



👉盧冠廷 Lowell Lo - 陪著你走 (獨唱版)【字幕歌词】Cantonese Jyutping Lyrics I 1986年《陪著你走》專輯。

👉《陪著你走》盧冠廷/劉天蘭
👉盧冠廷自爆《陪著你走》因爭執而成
誰説 時間片刻變陳舊 全為我分秒亦停留
因我身邊有你緊握我的手
愛 誰説永不會長壽 陪着你一生到白頭
都能把心中星星閃得通透

陪着你走 一生一世也不分 天天編出兩雙足印
過千山過千海
如果 走到這世界邊端 我倆已是無力前行
跟我一起飛去


不相信 時間片刻變陳舊 全為你分秒亦停留
因你身邊有我緊握你的手
這份愛 誰説永不會長壽 陪着我一生到白頭
都能把心中星星閃得通透

請你伴我同路去 / 一世伴你同路去

30年後(2016年)︰

👉盧冠廷 Lowell Lo -《你今天快樂嗎》(Lyric Video)
讓我看著你 像以往一樣
當天的眼神 彷彿可見到
來時路 我倆像似迷途裏闖盪
風中的飄浮 你當天快樂嗎

是對也是錯 未曾算得盡
瀟灑的旅途 崎嶇不要緊
回頭望似看日記 拾回那點滴
青春的微笑 這刻可再見

一生匆匆 光陰似箭
跟你同步 驟已數十年
讓平凡軼事烙下印記
一分一秒串起成一世
珍惜眼前這一切

讓我看著你 像以往一樣
溫馨的心情 也都因你起
期望活到八十歲 亦能似今日
真心摯誠 全也送給你

一生匆匆 光陰似箭
跟你同步 驟已數十年
讓平凡軼事烙下印記
一分一秒串起成一世
珍惜眼前這一切
每日和你淺淺笑



👆回頂

沒有留言:

發佈留言